1982-ben Párizsba költözik, és öt évig egyáltalán nem tér vissza Magyarországra. Táncol a Moulin Rouge-ban, tanít a Pigalle-on, majd Janine Charrat alkalmazza.
A Titkos lelkek és a Terre franciaországi kreációja után 1994-ben mutatja be Gördeszkák című koreográfiáját, amiről hírt ad a Le Monde és a Le Figaro is.
Szólistaként meghívást kap a Montreali Modern Balettől, ám ezt születendő gyermekére való tekintettel visszautasítja. Helyette megalapítja első francia együttesét Compagnie Pal Frenak néven.
Megnyeri a kiotói Villa Kujoyama koreográfusi díjat, több mint fél évet tölt Japánban. Tanulmányútján találkozik Kazuo Ohno-val. Ez az útja ihleti legendás Tricks & Tracks című előadását.
Táncrehabilitációs programot tart gyerekeknek az Amiens-i Egyetemi kórházban Mozgásművészet a gyógyításban címmel, amely a későbbi frenáki mozgásnyelv és tréninganyag alapját adja.
Frenák rendszersen visszalátogat Japánba, koreografál a Mariko Dance részére, workshopokat tart Kyotóban, Sapporoban. 2001-ben születik meg emblematikus MenNonNo koreográfiája.
A tíz éve működő társulat magyar táncosokkal bővül, és francia-magyar társulattá alakul. Olyan legendás előadások születnek, mint a Lakoma, Blue Spring, Fiúk, Csajok, Frisson, Trace.
A társulat bejárja a világot: az előadásokat játsszák Japánban, Kanadában, az USÁ-ban, Kubában. Frenák kreációt készít a Kassai Balett, a Bielefeld-i Tanzteater és a Temesvári Nemzeti Színház számára.
10 éves a magyar társulat – ennek alkalmából monográfia jelenik meg róla, Péter Márta: ’Frenák’ címmel. InTimE című koreográfiáját közvetíti az Arte. Frenákot és társulatát is számos díjjal tüntetik ki.
A 100 éves jubileum alkalmából Frenák koreográfiájával kerül színpadra Bartók Béla: A fából faragott király című műve a Magyar Állami Operaház színpadán.